sobota 10. července 2010

JE ČAS OTOČIT LIST. VRÁTIT SE. NA BLOG.CZ

VÍTE BLOGSPOT JE...JAK JEN TO ŘÍCT.UBOHOST
A PROČ? DŮVODŮ JE HROMADA. POKUD NEVLASTNÍTE KOSMETIKU MAC A NEMÁTE PLNOU SKŘÍŇ HADŘÍKŮ Z POSLEDNÍ KOLEKCE HM,NEPIJETE STARBUCKS A NEFOTÍTE SE S KELÍMKEM NEJSTE V KURZU.

A JEŠTĚ MI ŘEKNĚTE,ŽE TO NENÍ PRAVDA.

NEPUBLIKUJETE DENNĚ FOTKY TOHO,CO JSTE JEDLI,V ČEM JSTE BYLI OBLEČENY?TAK JE TO JASNÉ...NÁVŠTĚVNOST BUDE NULOVÁ.

PROSTĚ ŽIJU JINÝ ŽIVOT.MILUJU SVOJE PŘÁTELE,JÍDLO,OBLEKÁNÍ,KOSMETIKU,SVÉHO PSA,KOCOURA,KŘEČKA...MILUJU NAŠÍ VESNICI...

ALE NEBAVÍ MĚ SE S TÍM DEN CO DEN CHLUBIT NA BLOGU,ABY SI TO NĚJAKÉ NAMYŠLENÉ DILINKY PROHLÍDLY A HNED SI TO BĚŽELY KOUPIT TAKY.A PAK SE NA JEJICH BLOGU OBJEVÍ RECENZE NA TEN SAMÝ PŘÍPRAVEK,JAKO JSEM PUBLIKOVALA JÁ.A JE TU...POŘÁD DOKOLA.

SBOHEM

3 komentáře:

  1. Jj, máš pravdu, že na blog.cz je víc takzv. osobních blogů, kde si člověk prostě píše o tom co má rád, jaký je jeho život a stejně má hodně návštěvnosti (nehrané, ale opravdické) a více komentářů atd. Sama to vidím na blogspotu taky. Pokud dám článek z běžného života, co jsem dělala včera, co mě trápí atd. mám tam ráno tak jeden, dva komentáře, ale dám-li si tam svojí fotku s tí, co jsem si koupila a co jsem měla na sobě, hned tam mám nejméně šest komentářů s názorama od fashion blogerek.

    OdpovědětVymazat
  2. Jj, mě to taky štve, tak doufám, že mi prozradíš pak novou adresu, já budu věrný čtenář :)

    OdpovědětVymazat
  3. :D ježiš děkuju , to si mi udělala radost

    OdpovědětVymazat